.

.

tisdag 7 december 2010

Lite pysslat här hemma.

Jag köpte ju en stjärnljusslinga på IKEA för några veckor sedan och idag la jag den på byrån i hallen där uppe vilket blev helt PERFEKT eftersom det finns inget el uttag i hallen (tycker det är helt sjukt att det inte finns eluttag i hallarna här) och den drivs av batterier.
VISST BLEV DET VACKERT ? Y
Jag blev så inspirerad av Caroline som hade köpt minijulblommor och satt i små vita krukor så jag gick till ICA och köpte två åt mig.
Just nu står dom på köks bordet men i framtiden är det mening att de och den röd/vita löparen på bilden ska ligga på vardagsrums bordet men jag kände att jag inte var riktigt redo än att flytta in den röda julen i vardags rummet. Det är så vackert nu med de knall lila väggarna och vita gardiner, ljusstakarna och julstjärnan.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)