.

.

fredag 24 december 2010

Jul afton

God morgon Julafton.

Idag är jag på lite bättre humör fick nog ett besök ac julens ande igår kväll och insåg att man kan ha det mycket värre än jag på julen och att jag kund ha det mycket värre, jag har ju trots allt i mina ögon dom allra finaste och underbaraste barn man kan ha och snälla och underbara föräldrar så det blir nog en riktigt bra jul ändå.


Vi har öppnat julklappar och jag tror dom blev jätte glada även om båda frågade efter el-gitarrerna som dom önskat sig :)


Men stackars Tuffs har inte en sån bra julafton, han fick en mjukis giraff och lekte som en liten lycklig valp ända tills den pep och han då blev skräckslagen så nu sneglar han på den och små skakar, stackaren.


Från oss alla till er alla en riktigt GOD JUL


2 kommentarer:

Maria sa...

En riktigt GOD JUL önskar jag er!

Kram

Unknown sa...

Det är frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)
http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/fragestund_24.html

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)