.

.

onsdag 8 december 2010

Jag har drabbats av den totala galenskapen.


Jag kan inte sluta göra knäck.

Seriöst.

Jag är nu uppe i 5e omgången och vet inte om jag är nöjd än.

Första omgången jag gjorde blev MJUK.

Andra omgången blev JÄTTE MJUK (så att den knappt går att få loss från pappret).

Tredje omgången blev det lite för lite grädde i men jag ökade tiden från 8min till 10 min dom blev HÅRDA men smakade lite som bränt socker så jag vet inte om det beror på att det var för lite grädde eller om det var för att jag körde dom i 10 min fast det står 8 så därför var jag tvungen att prova igen.....

Fjärde omgången blev HÅRDA men smakade också lite som bränt socker.

Femte omgången körde jag i 9 minuter men det blev inte heller stenhårda men hårdare än de första.
Jag blir galen...........
Förstår inte varför det blir så här knäck är typ det ända jag brukar lyckas med och som sagt 5 omgångar och inte en enda som lyckades, så det galna tvångs beteendet som nu drabbat mig är nog inte över förrens jag lyckats få den perfekt.
fortsättning följer...........





3 kommentarer:

Soulsister sa...

Spännande!

Maria sa...

HaHa, kan bli en spännande förtsättning:-)

Kram Kram

Sandrah mamma till Devin & Vilde sa...

Svar: Jag har alltid tränar och varit träningsmänniska, men tror jag latat till mig lite.. Blir nog bättre när man kommer igång mer för ju mer man tränar desto mer orkar man ju :)

Gott det såg ut med knäck även fast jag inte gillar det :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)