.

.

onsdag 29 december 2010

Jag är en stjärna.............

på att skruva ihop snowracers


I morse efter frukosten så skruvade jag ihop killarnas snowracrar sen gav vi oss ut i backen med grannen.
Killarna tyckte det var jätte kul men gud så lata dom är :)
-mamma hjälp miiiiig, tror ni dom orkade dra upp dom upp för backen? Så jag får springa upp och ner i backen.
Och så efter en halvtimme så lossnar Robins ratt. ?????? Okej as konstigt för den sitter fast med en skruv och en lås spriner rakt igenom.
Sen efter ytterligare en halv timme så lossnar Leos ena med ????
Också jätte konstigt under snowracern så ligger skruv, brickor och mutter.
Som sagt jag är en stjärna på att skruva ihop snowracers :)


6 kommentarer:

Sandra sa...

Skam den som ger sig, ett gott försök iaf! .-)

Anna sa...

Hihi =) han är så snäll å go så =) näe, inge gulsot hade han iaf så de va ju bra. =)

Keeya sa...

Hihih så det kan gå ;) Men härligt att killarna hade kul! :D kram

Carina sa...

Bakläxa alltså ;)

Men du försökte i alla fall, inte illa!
Jag hade med all säkerhet deligerat Stefan att meka ihop den. Han höll på svimma förra veckan när jag skruvade ihop griffeltavlan!! :)

Faktiskt lockar det mig som vuxen att sitta på toppen i en G I G A N T I S K snöhög nu också!

Kram Carina

Linda sa...

Man kan inte vara proffs på allt. Men du är allt proffs på att vara mamman som verkligen försöker det tycker jag är gott nog Kram

Linda sa...

Skoj med snow racers och jag hade gett upp redan vid framtagandet ;-) Jag och skruvar går inte alls ihop..Så va stolt över ditt försök :-)

Ha en skön kväll..

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)