.

.

fredag 17 december 2010

Hemma gjord lampa

Igår kväll när killarna sommnat knåpade jag ihop en lampa till hallen.
Fick iden från jobbet där några tjejer gjort något liknande och gått och tänkt LÄNGE att en sån ska jag gör det skulle passa perfekt i trappan.

Vi har ju en sån gigantisk trappa där väggarna riktigt skriker tomma och tråkiga. Nu fick jag inte upp den så högt som jag skulle ha velat för jag hade ingen stege så det här får duga så länge och jag är mäkta nöjd, det blev supervackert när jag tände den.


ÖnSkaR DiG en UnderBaR FredaG Y

4 kommentarer:

Mamma till William sa...

Godmorgon.
Hoppas att allt är bra med er denna fredag morgon.Så fint det blev med hjärtat :) Ha en skön start på helgen.kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jätte fint!

Hanna sa...

Snyggt!

Sv; pannkakor är inte heller en favorit för mig att göra, men ibland är det gott :-)

Linda sa...

Va mysigt med en lampa sådär :-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)