.

.

onsdag 15 december 2010

Hemma dag

God morgon

Idag är det vår lediga dag och vi ska vara hemma och mysa.
Känns lagom för jag vaknade i morse med huvudvärk och ont i halsen så jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk igen, det har varit mycket sånt den här hösten tycker jag.
Nu ska vi gå ut och åka pulka en stund, solen skiner hos oss och det är 4,5 grader kallt.
Underbart

Y

Igår bytte jag till juldukar i vardagsrummet och i köket och hängde upp julgardiner i köket, nu får det vara klart där inne iaf. (kanske :) Robin och Leo önskade att vi skulle ha duken med tomtar i köket så jag antar att jag byter för deras skull)Satte också in de små julstjärnorna på sina tänkta platser mellan ljuslyktorna i vardagsrummet. Det blev riktigt fint.

Nu börjar det bli juligt rött där inne också även om jag drar mig för det i år. Tycker att det är så vackert som det är med allt det lila och så de vita adventsljusstakarna och stjärnorna.



4 kommentarer:

Emma-Lou sa...

SVAR: Det är både mysigt och gott med julbord :-)

vilka fina kort du visar upp och vilken fin stjärna. Vi har likadan, fast den står i fönstret :-)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Låter som en mysig onsdag. Härligt!

Maria sa...

HaHa, jag är likadan. Mina är uppbyggda med gele & det är som en drog nu, klarar absolut mig inte utan. Känner mig naken om jag inte får ha mina fina naglar.

Det var skit kallt på liseberg & på tok för mycket folk! Letade parkering i över en timme:-(
Men nu är det gjort!

Kram

Mamma till William sa...

God kväll.Hoppas att du har haft en bra dag..Här har det snöat hela denna dag så man kan undra hur länge till det ska göra det.Får hoppas att min man kommer hem säkert förvar efter jobbet.
Ha en skön kväll.kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)