.

.

lördag 4 december 2010

Helt otippat

Jag skulle raka Robin efter maten innan vi skulle gå upp och bada då säger han att han vill ha rakat på sidorna och hår uppe på huvudet. Först vart jag helt ställd. Äää jaha??? Sen trillade poletten ner. Andreas, Robins fröken på dagis har så. Därför vill han ha så :) Jag frågade om det var därför och han blev lite generad och sa ja. :)

Men jag gjorde som han önskade, jag menar det var ju inte något otänkbart han bad om, jag har delade åsikter om mohawk eller tuppkam eller vad man vill kalla det, jag tycker inte om när man gör det på små barn, gillar det inte alls men vet inte varför men jag tycker samtidigt att det är jätte gulligt och coolt så.......

När han var färdig stog han och speglade sig och var så nöjd sen låsades han spela gitarr därav poserna och det lyckliga smilandet.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)