.

.

torsdag 9 december 2010

God morgon.
Har ni tänkt på så himmlans massa saker man släpar fram bara för att det är jul???
Den tanken kom till mig när jag stog längst in i boden och balanserade för att få ut kartongen med girlangen och dörr kransen med risk att slå ihjäl mig på kuppen.
Allt detta besvär nu och om en månad ca beroende på vad man tycker så ska allt tillbaka igen, GALET.
Man byter gardiner och dukar, släpar fram girlanger, ljusstakar och advents stjärnor och slutligen tomtar tomtar tomtar och julgran, med pynt i 75 kartonger och i mitt fall någon påse också.
GALET egentligen men MYSIGT
KRaMAR Y

1 kommentar:

Linda sa...

Ok ja jag får väl baka mig en egen deg helt enkelt i år igen, är själv ingen bagare men det är oftast utseendet jag har problem med ,-) Smaken brukar dock va helt Ok :-)

Ja visst är det mysigt med allt man plockar fram och jag har redan ångest av att allt snart ska bort igen, men ljusen försvinner iaf inte och dom myser jag mest med ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)