.

.

söndag 12 december 2010

God morgon sköna söndag Y
PÅ för middagen i dag ska vi bara ta det lungt.
Killarna får själva välja vad de vill göra här hemma, men jag har bestämt att vi ska vara hemma iaf.
Jag tror att det är viktigt att bara vara någon gång. Nästan varje dag i veckan är planerad och full av måsten en del trevliga måsten som: skridskoskolan, göra naglar eller åka till ikea och köpa något man vill ha, sen kommer alla vardagliga måsten: dagis, jobb, gå ut med hunden, handla mat, laga mat, och hela tiden är det dom som måste avbryta sin lek.

Så på förmiddag i dag blir det enda måstet att gå ut med Tuffs och då kan vi ju ta med sjärtlapparna så blir det inte ett såtråkigt måste, sen på eftermiddagen ska vi gå till kyrkan kl 16.00 och titta på luciatåg.
Det ska bli mysigt. Jag vet inte vem som längtar mest jag eller killarna :)
Y

Mys kläder blev det dagen till ära, riktigt skönt, man jag ska byta om innan kyrkan ;)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)