.

.

fredag 31 december 2010

God morgon Nyårs afton!

Så var nyårsafton här och ett helt år har gått igen.
Tyvärr har det inte alls varit ett särskilt bra år för mig.
Micke och jag har separerat flera gånger och när semestern kom gick jag in i väggen totalt och mådde dåligt och åt tabletter igenom hela semestern, och nu på hösten var det dags igen efter upprepade bråkk och tjafs med micke så fick jag nya tabletter,som verkar funka bra.
Ljus punterna under året som gått var när Emma kom till oss i början av året. (tyvärr bor hon med Micke nu och vi sakner henne enormt)
Semestern på Astrid lindgrens värld och Kolmården som ger underbara minnen som man kan leva på resten av året.
Och den stora förändringen som skedde med Leo efter semestern och fortfarande på går, varje dag blir han en "bättre" kille .(om jag kan skriva så utan att massa bittra människor ska misstolka, alla som vet vilka problem vi haft med honom förstår nog hur jag menar)
En under bar julafton
Och sen alla dom små stunderna som betyder så mycket tillsammans med Robin och Leo.

Det är både med sorg och glädje som jag ser fram emot det nya året, skönt att lämna det gammla bakom sig och börja med ett nytt år men också löjligt att tro att något ska bli bättre bara för att man har nya slut siffror på dagens datum.

Men idag ska vi ha trevligt och killarna ser fram emot raketerna mest Leo men även Robin lite grann, det är nog lite skräck blandad förtjusning.

KrAm Så LäNgE

4 kommentarer:

Carina sa...

Du har haft ett tufft år förstår jag, ett jobbigt år. Känns som du är på rätt väg här i livet :)
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Carina

Keeya sa...

Hoppas det nya året medför bättre hälsa och roligare tider för dig! Kramen

Linda sa...

Förstår att det vart ett tufft år! Nästa kan bara bli bättre!

Gott nytt år till dig och killarna nu! Kram

Skrotmamman skrotar vidare sa...

God fortsättning på det nya året då! Hoppas att det blir allt vad du önskar, tror och hoppas. Det verkar som det bara kan bli bättre!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)