.

.

tisdag 9 november 2010

Vilket väder
Det var så jag inte trodde mina ögon när jag vaknade i morse, igår var det 12 minusgreder i dag 2 plusgrader och spöregn och det blåser storm, någon på dagis sa ett det var storm varning 2 vet inte vad det betyder men....
Jag och modige Tuffs gick på powerwalk iaf och jag är stolt över mig själv;) innan jag gick från dagis var jag blöt om fötterna och när vi nådde skogen bubblade vattnet mellan mina tår, tror att jag skulle behöva andra gympadojor, men vet inte riktigt vad jag ska köpa.
Nu snöar det för fullt och blåsten är så fruktansvärd ute att jag faktiskt önskar att jag slapp gå och jobba. Man brukar slänga sig med uttrycket att det blåser storm ute men nu måste det vara sant för jag har aldrig sett liknande. Tur att mamma och pappa kommer hit med lite grejer till mig så jag får skjuss från dörr till dörr.
Nu är det dags att göra mig iordning.
Ha en trevlig dag i blåsten

1 kommentar:

Sandra sa...

Vädret är hemskt! Här har det blåst och snöat hela dagen!!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)