.

.

torsdag 18 november 2010

Nytt i vårt hus


Vi firade ju min pappa på fars dag men ändå gick jag hem med massa presenter.
Jag fick detta underbara ris med lampor i som jag ville ha till sovrummer, och nya blomkrukor också såna som jag ville ha.
På eftermiddagen satte jag upp ljusslingan på balkongen, och killarna stog inne och tittade på, vet inte om det är förtidigt men på kvällen så är det så kolsvart ute när man sitter i soffan och det blir så fint med alla dessa färger på balkongen, på framsidan brukar jag köra en girland med vanliga vita ljus i .
Y
Det är svårt att göra riset rättvis på bild, jag älskar ljuset från dessa små lampor och ligger i sängen på kvällen nu och bara myser, det ända som förstör myset är att jag innan jag somnar måste gå upp och släcka riset, så igår löste jag det med en timer så nu släcks det automatiskt och det gör inget om jag somnar : )




5 kommentarer:

Josefin -Happy Days- sa...

Hej o tack så mkt för dina vänliga ord i min blogg, vart så glad! :-) Roligt att bloggen uppskattas o det är alltid roligt o få en kommentar från sina besökare så man har chans att hitta nya fina bloggar att följa.

Vad mysigt det ser ut med ljusriset, kul med presenter! :-)

Ha en jättefin dag!

emelie med elliott o bebis i magen sa...

hej, roligt att du kikade in =) alltid roligt me nya läsare ju! Va mysigt du har gjort de hemma =)

hoppas du får en fin dag! kramis

Ivana sa...

Vad mysigt med allt ljus!

Petra sa...

Halloj - kikar tillbaka - och åh vilken mysig blogg du har ;-) och fina pojkar... mina pojkar är födda 05 och 07 - så jag har också tätt mellan dem...

Och ååååh - jag köpte ett sånt ljusris förra året... hm - var har jag lagt det?... Måste leta - dags att ta fram lite ljus ;-)

Kram Petra

Cissi sa...

Det är så fint när alla börjar sätta upp lite "julljus", jag kommer nog tjuvstart inomhus också ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)