.

.

onsdag 10 november 2010

Nu är vi hemma igen, jag tycker korten blev mycket bättre idag MEN när jag loggar in nu när jag kom hen så är det Leos kort i båda paketen och Robins är borta. Varför var det så svårt att få några kort i år ????

De här är de nya

De här är de gammla

På vägen hem stannade vi till på EUROSTORE och bytte två korgar jag fått av mamma de jag fick av henne hade rött tyg med vita stjärnor men det så lite för juligt ut och det är ju meningen att de ska stå i hallen årer om men det här blev jätte bra. Så kul med något lite snyggare att lägga vantar mössor och Tuffs koppel och kläder i.

Visst blev det bra?

2 kommentarer:

Cissi sa...

Vilket strul, undra vad fotografen gör eftersom dom båda drar upp axlarna så på dom första korten?! Skrämmer han dom ;)

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Vill också! Både ha fina kort på barnen och få fint (iordning nöjer jag mig med) i hallen!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)