.

.

torsdag 25 november 2010

Nu är det min tur.

Jag har suttit på toa mellan 22- 02 i natt med en hink i knät och bara spytt som en galning.
Jag har så ont i magen idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen, jag har har inte spytt sen 2 så det är skön men får springa på toa hela tiden, det var en riktig influensa det här.
Mamma har varit har och varit ute med Tuffs och killarne följde med och åkte lite pulka, Leo är mycket piggare idag, nu är Robin med mormor i affären och köper blåbärssoppa och rost bröd : )
Gud jag hade så ångest i natt, vad gör jag när dom kommer och vill sova hos mig som dom nästan alltid gör och jag är så här dålig??? Leo kom en gång när jag låg hoprullad på toagolvet och jag förklarade att jag var sjuk som han hade varit. -okej ligg kvar där då, svarade han då och gick och la sig igen :) sen kom han igen och frågade -när du går och lägger dig i din säng får jag komma då??
Han e så söt så jag log i all misären.
Ni får ha en så bra dag.
Tänker på er alla lyckliga jävlar ;) som slipper det här :)
Puss och Kram

3 kommentarer:

Hanna sa...

Krya på dig!

Cissi sa...

Usch vad jobbigt, just magsjuka är det VÄRSTA och man blir HELT SLUT i kropp ocjh knopp...LIDER MED DIG!
Men jag/vi ligger där nog också snart...den tiden nu hur man än försöker att undvika det!
KRYA PÅ DIG!!!

ang. Det är min man som är NOGRANN, hade jag fått välja hade det fått suttit kvar men men "ska det göras ska det göras ordentligt! ;)
Vi använder någon bryten golvfärg och snickerifärg (fick råd av min morbror som är målare).

Cissi sa...

"Snickerifärg" till räcken och "golvfärg" till trappstegen fick vi tips om iallafall.
Hoppas du får någon lust och ork att göra klart din trapp ;)

Trevlig helg!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)