.

.

torsdag 18 november 2010

Mammas fina killar

Vi idag Y

Hej kära vänner.

Vi har just frossat i pepparkakor och lussebullar, nu är nästan alla uppätna : )
Sitter nu i soffan och tittar på Peter Pan och tillbaka till landet ingenstans.
Jag gick på en nästan powerwalk i morse altså jag tog det lite lungt men gick iaf för när jag vaknade i morse hade jag huvudvärk och ont i halsen (jag blir galen, alltid ont i halsen) igen.
Men nu är det bara fredagen kvar och sedan är det helg, vi har lite planer den här helgen på lördag är det skridskoskola och efter det ska morfar sjussa oss till Farsta för att köpa födelsedags presenter för på söndag är vi nämligen bjudna på kalas hos en ny pojke på Robins avdelning, det ska bli kul Robins fröken har berättat att dom verkligen har hittat varann och pojkens mamma berättade att han pratar mycket om Robin hemma. Det känns jätte kul att Robin fått en ny kompis tycker jag.


5 kommentarer:

Maria sa...

SV: Ja det verkar som det är mest gravidbloggar eller bebisbloggar. Det var ju kul att följa såna när man själv var gravid, men nu är det roligare att läsa bloggar med barn i någorlunda samma ålder som ens egna :)

Kram ♥

Anonym sa...

Svar:
Tack för din underbara kommentar! :)

Amningen började funka sen igen när jag tvingade mig själv att försöka och det gjorde inte ont ens! ^^ så det betyder att bröstvårtorna håller på att läker bra! YES! :D haha..

Kramis!

Cissi sa...

Kul med kalas och nya vänner :)

Ha en mysig helg, hoppas du inte blir sjuk!

Amanda sa...

Det är verkligen så grymt gott med pepparkakor och lussekatter. Vi har bakat båda dessa här hemma i veckan. Måste ju förbereda lite inför advent. ;)

SJÄLVKLART har vi provsmakat också!

Skönt att höra att det inte bara är våran vilde som går med blåmärken. Det var faktiskt väldigt många andra blåslagna barn också. ;)

Hoppas ni får en fin fredag!

-fam bus- sa...

hihi jag förstod att nått gick lite snett ;)
Aaaa, en liten godisregel kan nog vara bra då å då... Åt massa gott lite då å då, inte alls bra. Men att bara sluta helt, de tror jag inte på.

Man måste få unna sig lite onyttigheter ;)

kram kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)