.

.

torsdag 11 november 2010

Jag är så jävla trött på folk som läser min blogg ska lägga sig i mitt liv.
har inte jag rätt att blogga som alla andra????
Jag är så jävla trött på att folk läser min blogg och sedan ska springa till Micke och svallra om vad som står i bloggen, varje gång ringer han och så är bråket i gång.
Varför ska ni diskutera mig och mitt liv med honom.
Idag började dagen innan vi ens gått upp ur sängen med bråk för att någon läste min blogg och springer till honom och ifrågasätter varför mina barn får träffa sin mormor och morfar när jag var på möte igår.
Vad fan har folk med det att göra dom träffar inte mormor och morfar så ofta och älskar att vara med dom och dom hade jätte kul igår.
Idag sitter två barn och gråter för att deras mamma och pappa bråkar pga att folk som läser min blogg ska springa och diskutera det med micke och det är inte första gången det har hänt och va´rje gång går det ut över robin och Leo.
Slut läs min blogg om ni inte kan sluta lägga er i mitt liv om mina barn ska komma i kläm stänger jag bloggen.




3 kommentarer:

Cissi sa...

Folk bryr sig alldeles för mycket om andras liv (kanske inte har något eget?)...Trist!
Men gick det ut över mina barn skulle jag inte tycka att det var värt att det :(

sv: Det är en vanlig ljusslinga, jag älskar den! Den lyser upp så fint i mörkret :)

Emelie sa...

Ush vilka människor det finns! Stå på dig tösen! Hoppas verkligen de skyldiga känner sig träffade, vet precis vad du menar med folk som läser och ringer och har något att säga om det man skrivit... Vill de dela med sig av sin åsikt kan de ju starta en egen blogg istället för att läsa och klaga på andras!! Ush för sånna, hemskt att det ska orsaka bråk mellan ett par!

Linda sa...

Men vilka svin..vet så väl hur det är att ha månniskor omkring sig som tar tag i varje halmstrå dom hittar bara för att förstöra andras liv för att på så sätt må bättre själv över sina fel och brister.. Tyvärr kommer jag aldrig komma ifrån dessa människor men jag hoppas du på ngt sätt får lugn och ro så att all din energi får komma till barnen istället för en massa onödiga bråk som bara skapar oro för dom små..

Många kramar..

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)