.

.

lördag 13 november 2010

Hej kära vänner.
Vi är nu hemkommna från skridskskolan som gick över förväntan idag. Först ville inte Robin gå idag, han sa att det var för att han ville vara hemma och leka men jag misstänker att det handlade om att vi ville att han skulle förslka släppa målet förra gången och försöka åka själv. Vi hade ett långt pepptalk, och vad händer på skridskoskolan???? Dom tar bort målet ifrån Robin och han åkte själ resten av tiden, inte så bra men HELT själv. Jag tyckte han var så duktig så det blev som vanligt :) jag fotade och filmade ur alla tänkbara vinklar, vinkade som en galning och en liten tår kom också, ja vad kan jag säga?? dom är ju mina ögonstenar och allt dom gör känns extra märkvärdigt. Y


Och eftersom jag vet hur svårt Robin har det både med motoriken och med modet så när han vågar så blir jag så rörd lycklig och massa annat som jag inte hittar ord på.


Leo tyckte det var lite tråkigt på slutet så jag skickade över honom till andra sidan planen där de lite större eller duktigare barnen åker, där kan man öva på att åka och kliva över små hinder, jag tänkte att det kanske kunde vara något för honom och så klart var det det han lyckades jätte bra och övade om och om igen Y

Han var så duktig så åter igen åkte kameran fram och jag förvandlades till paparazzi galning:)




Hoppas du/ni också haft en fin förmiddag nu vilar killarna och jag ska lägga mig i soffan och kolla på senaste Vamire Diaries

1 kommentar:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Ha ha! Jag är snart 30 år och skulle vilja hålla i ett mål som stöd när jag åker skridskor (vilket jag aldrig gör just pga min oförmåga) Höll i en spark när jag var liten, tror aldrig jag släppte den. Bara slutade åka. Eller försöka mer....

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)