.

.

söndag 7 november 2010

God morgon vänner.
Vi har precis varit ute i det kyliga höstvädret, hela 6,2 minusgrader har vi, men det var jätte skönt, luften var frisk och vi frös inte alls men barnen hade sina overaller på sig, 2a gången den här hösten nu.


Snart bär det av till ikea väntar bara på mamma och pappa, medans tittar vi på Bumbibjörnarna så klart. Så himmla mysigt dessa helgmornar att sitta tillsammans i soffan och titta på något som vi tycker är så bra, undra om det här är en sådan sak som dom kommer att minnas när de blir stora som jag minns att vi tittade på tv tillsammans, tror det hette god morgon sverige va?? Och jag satt alltid och väntade tills det tecknade skulle komma.





Önskar dig en skön söndag Y

5 kommentarer:

Fröken E sa...

Ja vist är det kul med bilder :) Alla de bilderna "inspirationsbildern" hoíttade jag på google. Glömde skriva det under. Kram

Erika sa...

Va roligt att åka på Ikea! =) Hoppas ni hittar massa bra grejer!

Mysigt med morgonstund! Jag tror abslout att dom kommer minnas det när dom blir större!

Ha en fin dag! Kram!

Fröken E sa...

Jag tror jag googlade på vardagsrumms insoiration... lycka till! Kram

Linda sa...

Sv: Tackar;-) Men jag har många kilon kvar som ska bort, men kommer oxå att lyckats med det ;-)

Mysigt med bumbibjörnarna, vi brukar oxå se det och vem minns inte go morron sverige?? Minns då Palme sköts och mamma satt och grät och det enda jag brydde mig om var att det inte blev ngt tecknat den lördagen utan bara massa babbel om Palme:-)
Hoppas ni hade en skön dag på IKEA..

Skrotmamman skrotar vidare sa...

IKEA är toppen :-) Var det sååå kallt idag hos oss? Kändes inte? Solen värmde kanske. Var också ute och gick med barn och mormor. Barnen sov som grisar i 1,5 timme. Sen vankades det kaffe.

Hihihih, får alltid theme Bumbibjörnarna på hjärnan efter att ha varit inne på din blogg ;-)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)