.

.

måndag 1 november 2010

God Morgon
Så var måndagen här och vi vaknade kl7.15 och jag tyckte att det var konstigt hur pigg jag var men kom sedan på att kl är ju 8,15 sommartid så det var ju inte konstigt att jag var så pigg :)
Jag ska straxt gå och lämna killarn på dagis och sedan ge mig iväg på min första promenad på två veckor, idag kallar jag det inte för powerwalk för jag vet inte alls vad jag orkar efter att ha varit sjuk,
Men jag riktigt längtar för det är så skönt att promenera iväg i skogen och Tuffs skuttar och springer.
Det är en stunds av koppling och jag hoppas att snön dröjer i år för jag vet inte vart ja gska gå då.

Ha en trevlig dag

6 kommentarer:

Moa sa...

Härligt med promenad!

Önskar dig en fin måndag!

Jannie sa...

Tack snälla du!
Jag bara älskar mina ummi-stövlar!ha ha ha
Vilka fina pojkar du har.
Men va fasiken??? AIK??Ghaaaa!!
Här är det blåvitt såklart!
Är det både hockey o fotboll?

Hoppas du får en härlig måndag!KRAM

Cissi sa...

Vad skönt med en promenad :)

Ha en fin dag!

fredrika sa...

vill du vara med i dagens blogg? :) anmäl dig här:
http://freeedrika.blogg.se/2010/november/dagens-blogg.html

Tänk på att jag utser en vinnare genom random.org så ju fler gånger du skriver att du är med,ju större chans är det att du vinner :)

Sandra sa...

Visst är det en skön känsla att vakna utvilad och pigg, älskar det, vi kan gärna ställa fram klockan lite oftare!

Michaela sa...

SV:
Klart att det både är hockey och fotboll men hels innebandy. Eller rättare sagt det är AIK och inte en sport ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)