.

.

onsdag 10 november 2010

God morgon onsdag

I dag blir det en halv ledig dag för i kväll har vi personalmöte mellan kl 16-19.

Men nu på förmiddagen ska vi till Ica Maxi och ta nya kort för Stjärnstudio är där och fotar eftersom jag tyckte att dagiskorten var så jätte dåliga.

Nu har Robin och Leo bytt "morgontiderna" med varandra förut väckte Leo jämt Robin och jag vaknade av att jag hörde Leo ligga och halv viska

-Robin, Robin är du vaken? Robin.

Men nu är det Robin som vaknar som först han var uppe och kissade vid 7,30 sen låg han och vände och vred på sig och gjorde små ljud (han sov på madrassen i mitt rum)fram till 8.15 då Leo också började vakna. (och han sov i min säng det har han faktiskt gjort alla nätter utom två i säkert en tre månader nu). Sen hörde vi plogbilen komma, jag tror alla människor har olika kännslor för plogbilen, oftast tänker jag jävla plogbil men det är för att den oftast kommer och väcker mig men det ger ändå lycko kännslor för plogbil betyder att det har kommit snö och jag älskar ju som bekant snö, och killarna ÄLSKAR ju också snö såklart.

Y Tänk att snart är vintern här.Y

1 kommentar:

Daniel sa...

Lycka till på mötet!
Ja nu e vintern här verkligen!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)