.

.

tisdag 9 november 2010

Gissa vad det är för dag i dag??

Om du är en ny läsare hittar du svaret längst ner på sidan
Hos oss fortsatte det att snö HEELA eftermiddagen och nu ligger snön tjock på marken men tyvärr visar termometern plusgrader så det mesta är rätt slaskigt.
Jag har haft ett extremt sug efte lussebullar pepparkakaor och glögg/varm cholkad hela efter middagen så jag gick till centrum efter jobbet men dom hade bara en endaste lussebulle så jag gick sur hem och struntade i alltihopa.
Nu kör plogbilen förbi här, det måste ju vara första gången den här hösten/vintern


Svar: Taco tisdag

2 kommentarer:

Skrotmamman skrotar vidare sa...

Tacos! Mums! Hellre det än lussebullar ;-)

Underbart med snön. När man är inne och torr om fossingarna igen. Blev totalt insnöad idag (eller bilen) när jag var ute på äventyr med barnen. Tur att vinterdäcken var på!

Cissi sa...

Jag hade gissat på fredag ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)