.

.

måndag 1 november 2010

Vad är det för månad???

God kväll kära vänner.
Min dag var underbar, hur var eran??
Det var precis lika underbart fantastiskt som jag trodde att komma tillbaka till jobbet, underbara jobbar kompisar och alla dessa barn.
Jag har det bästa jobbet man kan ha. (Ja visst mår jag också dåligt på jobbet ibland, tycker kollegor är dumma i huvudet och att vissa barn har gjort så jag har gråtit ibland och man önskar att man fick slippa vissa föräldrar stora barngrupper och hög ljud nivå)
Vi pysslar och vi leker men det bästa av allt är all den kärlek man får av dessa barn och det är ett jobb, att få kramas, att få skratta, spela spel och baka.
Trivs du med ditt jobb??
Jag gick också på min powerwalk och jag och Tuffs knatade på i ett bra tempo idag så det var så skönt att vara igång igen och fortsätta där jag slutade innan jag blev sjuk. Imorgon kör vi igen.

Jag gick in på ica idag efter jobbet och vad hittade jag innanför dörren??


Lussebullar.
Är julen redan här??
Vi har iallafall startat, vi åt lussebullar och peppar kakor efter maten det var bara glöggen som fattades, Visst är vi så lyckligt lottade, med alla dessa traditioner vi har, julen med allt gott, påsk och midsommar, så mycket att se fram emot och så mycket att längta till.
Men nu är det kväll hemma hos oss mina ögonstenar ska snart sova och CSI väntar mig lite senare tillsammans md en kopp te.
Önskar dig en trevlig kväll.

1 kommentar:

Cissi sa...

Det börjas lite väl tidigt kan jag tycka, tex som Ikea börjar med julsaker redan i september...det tar bort charmen lite men lullebullar är så gott så varför inte ljuvstart lite med dom iallafall ;P

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)