.

.

onsdag 27 oktober 2010

Vilken kväll.....

Allt som möjligen gick, gick åt skogen i går.
Jag som längtade så efter killarna igår, men när jag kom till dagis bröt Leo ihop fullständigt, dom skulleprecis gå in och klä av sig och slås ihop i lekhallen och Leo ÄLSKAR lekhallen så han grät och grät hela vägen hem faktiskt och lite till. Medans Robin blev jätte glad som vanligt när jag kom. Personalensa till alla vi föräldrar som hämtade att nu har ni trötta barn efter uflykten, så det var nog anledningen till att Leo inte kunde sluta gråta. lilla Y

När vi kom hem upptäckte jag att Tuffs varit uppe på köksbordet medans vi var borta och stulit en påse med nonstop........ Så det slutade med att han kräktes oavbrutet hela kvällen och halva natten. I killarnss soffa och fotölj och sedan i min soffa (som e vit) Så tvättmaskinen har också gått sen igårkväll :( ag e så tröt och ledssen och uppgiven.... Jobbigt som det är att vara sjuk men torka spyor överallt för att han stjäl godis...........

Det är faktiskt det ända som är jobbigt med Tuffs, han är så snäll,duktig och lydig men så fort jag lämnar honom ensamen så är han på allt tom mina te koppar och det är inte för att det är så synd om honom för att han är ensammen för länge igår var det mellan 15- 20 minuter.

Men vi hade taco tisdag iaf och det var mysigt igår fick dom prova för första gången att göra själva :)
Robin och Leo brukar ha lite rivna morötter i sina för att från början vill Robin bara ha köttfärs cremefraisch och riven ost och jag tycke att det inte var en sån bra middag men jag visste att han gillar rivna morötter så då blev det så, men nu tar han både sallad och lite gurka i också så då blit det en bra tacos, Leo däremot stoppar i allt jag ställer fram, nästan han tittade skeptiskt på löken och sa att -den där mamma vill jag nog inte ha :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)