.

.

lördag 2 oktober 2010

Vet inte om det är mig det är fel på??....

Eller om det är Leo.
Eller om det är oss båda.
Är på sånt jäkla piss humör.
Det gick inte alls över med lite mys och god sömn, (eller god sömn och god sömn, Robin kom 2 ggr och hade drömt mardrömmar och Leo kom som vanligt och sov hos mig men nu är jag så van att jag inte blir väckt på samma sätt) men ändå, vet inte vad det beror på har så kort stubin och Leo är inte varken mottaglig eller samarbers villig idag, kan bero på att han är förkyld och inte sig själv men jag vet inte varför han får mig så satans arg idag igen.

Efter 20 minuter tyckte han att han hade åkt färdigt idag på skridskoskolan, och jag blev skit förbannad (vet inte varför) betedde mig som någon galen hockey förälder med unge på elinivå ??

Blev bara så arg för att:

Han vill äta nu. han hade ju precis ätit frukost.
Jag vill gå till morfar, han kan träffa morfar sen.
Han har längtata hela veckan, han sa innan att skridskolan var tråkig för att det var så kort tid och att han ville åka längre. Nu får han vänta en hel vecka till nästa gång.

Men allt det där är vuxen tänk och inte alls på en fyra åring nivå, men det gick inte in i huvudet på mig ändå.

Men sen har det fortsatt, han beteer sig illa och jag har ingen tröskel alls idag. Och jag är så besviken över att han beteer sig illa nu när han har varit så duktig så länge, intalar mig hla tiden att han också har en dålig dag men tydligen funkar det inte alls att han har en dålig dag när jag har en dlig dag.

Undra om jag redan ska gå och sova??

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)