.

.

tisdag 19 oktober 2010

Utmaning

Jag har fått en utmaning av GI- mammans vardag
Så här är mina svar:
4 TV program jag ser på: CSI, Criminal minds, Bones, Vampire diaries

4 saker jag gjort idag: Hämtat barn på dagis, varit ute med hunden, plockat in disk i diskmaskinen, bloggat

4 saker som jag längtar efter: Snö, Jul, Sommar, Gosa

4 saker på önskelistan: En underbar jul, Slippa vara sjuk så mycket i vinter, glada barn, massa kärlek.

4 saker som jag avskyr: Bråk, vara sjuk, plocka ur diskmaskinen, gå ut med hunden när det spöregnar.

Jag skickar vidare till Linda, Crazybeautifulworld , soulsistrs Diary , sandramedtreungar och Emma

6 kommentarer:

Tess sa...

Kul lista det där! Jag fick också den av henne :)
Kram

Fröken M sa...

haha... ska ska skicka ett brev till berocca och fråga om de vill köpa idén innan jag tar patent på den ;) *fniss*
Hoppas du haft en bra dag !
kram

Tess sa...

Men du hade ju inte skickat den till mig ens ju!?! haha Snurrfia!

Maja sa...

Kul att du skrev hos mig så jag hittade hit! Återkommer!

sara - mamma till wilda sa...

Ja, det ska vara trä. Men det blir faktiskt klickgolv där nere. Hittade ett snyggt på k-rauta. Men tack för tipset. Ska till byggmax i veckan och kolla faktiskt

Soulsister sa...

Utmaningen antagen och presenteras lite senare ikväll :)

må gott!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)