.

.

lördag 23 oktober 2010

Å underbara lördags morgon

Jag vaknade och är fortfarande jätte sjuk men.......

Jag vägde mig i morse, ja jag vet att man bara ska väga sig en gång i veckan men jag var nyfiken på att se hur den senaste vecka mat missbruk påverkat vikten och vågen visade 53,5 så inte ett dugg :)???? Ganska så konstigt eftesom jag ätit vitt bröd, (inte helt självvalt men jag har mått så illa och haft så ont i magen så iband har en vit rostmacka varit allt jag vågat äta) pasta och godis hela veckan. Eftesom jag inte är någon expert så vet jag inte alls varför det är så eller vad det beror på, önskar bara att jag kunde bli frisk snart så jag kan gå ut och gå, trodde aldrig att jag skulle längta så :)....

Nästa sak som gör detta till en underbar dag är att jag fick email från ikea och min reklamation är godkänd och dom vill skicka nya kuddar till mig. Sanslöst...... trodde aldrig att jag skulle få nya, jag emailade dom bara för att jag tänkte att det skadar inte att prova.
Så alla ni som skrev att era kuddar också sjunker ihop kanske borde prova att e-maila dom.
Ha en fortsatt underbar lördag det ska jag försöka ha iallafall (trots sjukdomoch misär;)

1 kommentar:

emma sa...

säljer just nu massor av kläder till ett vädre av 5000:- på min blogg. spana gärna in, du kanske hittar något du gillar :) http://emzaans.blogg.se/2010/october/saljes-nya-klader.html

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)