.

.

fredag 22 oktober 2010

Snö snö snö

Det är helt fantastiskt, det är snö överall, och det snöar massor ute.
Jag blev alldeles tårögd precis som vanligt när jag ser frsta snön och Robin och Leo skriker hysteriskt om stjärtlappar pulkor och snöbollar Y.

Leo har ALDRG klätt på sig så fort jag han inte ens blinka sen sprag han ner och började ropa om overaller, jag hade inte klätt på mig och vi har inte ens ätit frukost än :)

Jag blir helt till mig av snö, det kommer så mycket kännslor och så började jag tänka ljusstaker girlanger, vi måste äta risgrynsgröt och skinkmacka med senap till frukost osv osv.
Jag han tom glömma hur sjuk jag var en stund :)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Visst är det kul med första snön, underbart att se barnens glada ögon, men är det inte lite väl tidigt???

malin sa...

hej..
jag vet faktiskt inte riktigt vad den kostar. hans pappa köpte den till honom.. men tror den kostar typ 5-600 nånting.. :O)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)