.

.

lördag 30 oktober 2010

Så var det Lördag

är det, det hos er också??? Y
Vi hade en underbar Fredag kväll, killarn fickönska sig vad de ville till middag för jag var hungrig men inte sugen på nåt, så Robin önskade sig nuggets och pommes och Leo Tacos så det fick det bli jag åt tacos lät godare än nuggets även om vi har Heinze mango cyrry sås till smakar precis som den på McDonalds eller Burger King.

Sen efter maten gjorde killarna Choklad Pudding och Vispgrädde som vi åt efter att vi varit ute med Tuffs på kvälls promenad.

Resten av kvällen spelade vi Bamses Kvartett spel

Leo frågade om vi kunde spela, sabbt utan att tänka svarade jag NEJ, trött ingen ork osv se ntänkte jag att Fy vad jag är tråkig.......... Alltid NeJ nEj NEJ och nej så jag ändrade mig och vi hade JÄTTE KUL.

Tänk att dom är så fasansfullt STORA nu så att dom klarade all matte, fyra lika blir en kvartett, om jag har två hur många behöver jag då till?? Hur många kvartetter har jag när spelet är slut och har jag då vunnit??

Så skrämmande att de är så stora redan, vart tog nappen och blöjorna vägen???

Appropå stora nu är det sridskoskola som gäller eftersom det är lördag.

Leo som åkte själv med klubba från start förra veckan ni missade väl inte bilderna som bara en stolt mamma kan stirra på i timmar???

Y Y Y Y Y Y Y Y

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)