.

.

lördag 16 oktober 2010

Så klart var det en förkylning.....

Vaknade i morse och huvudet var tungt och täpp i näsan och halsen svider. Så typiskt jag som har lyckats vara frisk i flera veckor nu.
Nu är det dags att börja göra oss iordning och först gå ut med hunden sen kommer morfar och hämtar oss så vi kan åka till skridskoskolan vilket jag ät jätte tacksam för eftersom det inte skulle bli kul att släpa hjälmar och skridskor på bussen och sen går bussarna så dåligt antingen kommer vi dit 40 minuter före eller bara 10 och det blir ju lite knappt om tid
(känns jobbigt eftersom jag vet att han har så ont i kroppen och tydligen har hans armar och händer svullnat upp sa mamma så han har svårt att hålla i saker, det känns så sjukt jobbigt när det händer ens föräldrar något och jag har tyvärr varit väldigt bortskämd hela livet både ekonomiskt men också så har mamma och pappa hjälp till massaor med barnen ända sedan dom föddes , nu känns det hårt och man inser hur gammal pappa är och så har han varit med om så många svåra olyckor eftersom han har arbetat hela sitt liv inom det militära )
Hoppas det går bättre med Leo på skridsko skolan idag, jag vill ju så gärna att han ska ha roligt och jag vet ju att han älskar att åka skridskor så jag förstår inte varför han inte har velat åka dom sista gångern.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)