.

.

tisdag 5 oktober 2010

Powerwalk idag med

Jag är så trött, jössös vilket dåligt flås jag har, det är nog bra av fler anledningar än fettet på magen att gå ut och börja gå ;)

Såg både en svan och konstiga bebyggelser i skogen

Hittade en fortsättning på den skogs väg/stig jag hittade igår med lite hjälp av Leone på jobbet som brukar gå där.
Det är fantastiskt att gå i skogen, jag är en riktig skogs männiniska, (alla är ju inte det) riktigt njuter av doften och ljuden.
Förut brukade jag ta med Robin och Leo till skogen med en filt och lite fika. När dom går med dagis älskar domskogen men när vi gick så ville dom altid fika när vi kom fram och sen tittade dom på mig med skeptiska blickar och frågade
-vad ska vi göra nu??
-leka svarar jag
-har du tagit med dig leksaker??
-nej ni får hitta på något, varpå deras miner blev ännu mer misstroende, sen efter en kort stund vart det tåkigt, sen ville dom gå hem ,så jag kan iaf säga att förut gick vi tll skogen och åt.
Måste också bara skriva en kortis om Leo, nu verkar det där jävliga som präglade hela helgen gått över, han är återigen alldeles underbar och snäll lyssnar och är världen bäst kille. (jag var ju så fruktansvärt rädd att allt det gammla hade kommit tillbaka)

1 kommentar:

Veronica sa...

Vilken mysig och trevlig blogg, halkade in här =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)