.

.

lördag 30 oktober 2010

Med stor sorg

har jag nu tagit undan alla utemöblerna för vintern, packat ihop och lagt över presseningar.

Värst var baksidan tycker jag för vi spenderade så stor del av sommaren där , jag Robin och Leo. Lata dagar i stekande sol med massa fruktsallader och glass, det var nästan så jag får lite tåtar i ögonen när jag packade ihop lilla polen, deras utegrupp och min underbara solsäng som jag köpte förra hösten på rea på JYSK, den blev en favorit heeela sommaren, så skön att bara ligga och titta på killarna i när dom badade. Även killarna och Tuffs lånade den ibland:)
Känns så hemskt att sommaren är över för i år och att det är så lång tid kvar tills nästa sommar är här. Bara 7 månader. Nu får jag se fram emot julen som jag älskar men som sagt det var hårt att plocka ihop allt för i år.

3 kommentarer:

Gabby-tvillingmamma sa...

Tack så mycket & får säga detsamma;) söta små pojkar du har. Hppas ni har en trevlig helg!

//Gabriella

Jenny fru & 4 barnsmorsa sa...

Ja det är verkligen såå bra! :)

Ja jag vill ha mer sommar! :)

Hoppas er dag blir bra

Cissi sa...

Våra åkte också in på "vinterförvaring" i lördags, passande tills det var dax att ställa om klockan "ställ in utemöblerna" ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)