.

.

onsdag 20 oktober 2010

Ledig onsdag och fortfarande sjuka....

Robin har varit iväg på utflykt med dagis, fast det är hans lediga dag.
Dom frågade om han ville åka med ändå och annars brukar han hellre vilja vara hemma med mamma men den här gången ville han följa med och det kunde inte ha passat bättre nu när både jag och Leo är sjuka, och vi har så underbara dagis fröknar så dom erbjöd sig att komma hit och hämta Robin på morgonen och lämna tillbaka honom på vägen till dagis :)
Super fantastiska eller hur??
Men i morse var vi alla färdiga och jag måste ju ändå gå ut med hunden så jag gick och lämnade Robin på dagis så kom hans fröken med honom sen vid 13.30.
Han var så glad och nöjd och jag är så glad att han följde med, annars när dom har åkt på utflykter jag jag ju hellre haft honom hemma för det är ju därför jag är ledig på onsdagar så att vi kan hitta på roliga saker tillsammans.
Leo och jag har tillbringat större dagen i soffan, jag somnade medans han tittade på pippi och vaknade av att han tröttnade ch ville läsa böcker :)
Jag har också tittat på Våra bästa år så underbart, jag följde den serien slaviskt i flera år och tröttnade sedan helt plötsligt, men det var så mysigt att se ett avsnitt igen, riktig nostalgi.

1 kommentar:

Sandra sa...

Underbara fröknar!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)