.

.

söndag 3 oktober 2010

Junibacken och nya stövlar.


Kan det bli bättre?? (Jo det kan det säkert men känns inte så just nu)

Jag har SÅ länge velat åka till skopunkten och köpa ett par till stövlar, ända sedan jag fick de där förra, för jag kände att man inte vill ha klack hela tiden även om en är låg och alldeles perfekt så när man bara ska ut med hunden eller lämna på dagis kan det vara skönt utan och idag stannade vi till på vägen hem från junibacken, och till min stora överaskning så fanns det flera stycken som jag kunde ha och det har aldrig hänt förut, (för jag har enorma vader)

Så nu är jag lycklig ägare av nya stövlar :) Riktigt snygga eller hur?? Y





Junibacken, verkade som alla hade riktigt kul och det är ju ett av mina absoluta favoritställen Y

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jättesnygga, skulle gärna köpa dem själv, jag vill också ha ett par utan klack, måste nog å´ka dit och kolla imorgon!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ja riktigt snygga!
Och lagom klack:)

Suzan sa...

snygga!!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)