.

.

onsdag 6 oktober 2010

Mys kväll och första gången på nya madrassen.

Jag hade mys kväll igår lite tacos och såg en bra skräck film, tyvärr vad det en jätte dålig inspelning så jag får nog gå och hyra den, så typiskt när det faktiskt gick en skräckis på tv.

I natt har Robin sovit för första gången på den nya madrassen på golvet i sovrummet.
För några veckor sedan drömmde Robin mardrömmar flera nätter i rad och ville sova hos mig men jag sa nej för Leo redan sov där och dom skarkas och håller på så dant båda två när dom sover så tyvärr drog Robin det kortaste stråt eftersom du kan säga till honom att gå tillbaka till sin säng utan att han protesterar, men jag hade så dåligt samvete, och beklagade mig för mamma så hon köpte en luftmadrass på rusta till mig som jag har haft under sängen om han kommer och vill sova igen.
I natt frågade han om han fick sova hos mig så skitlycklig drog jag fram madrassen och han tyckte det var jätte mysigt : ) Det känndes SÅ BRA att slippa säga åt honom att gå till sin säng.
När vi vaknade kröp Leo ner till honom och prov låg lite så låg dom där en stund och myste och busade. Y

7 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken bra idé av din mamma.
Kan förstå att det blev en hit...för alla :)
Hoppas att du har en bra dag!
Kram!

Anonym sa...

Vilken bra idé!
Har också en liten kille som drömmer otäckt ofta nu. Jättesmidigt med extra madrass =)

Ps. Tack snälla för den fina kommentaren på min blogg!

Ha en underbar afton
kram

Bloggande 4barnsmamma sa...

Perfekta lösningen! Alla glada:)!

lovisa sa...

hoppas du haft en fin dag:)

Sandra sa...

Mysigt!

Mamma Stina sa...

Hej och tack! Du är varmt välkommen tillbaka!
Smart med en extra madrass! Hur kan du se en skräckis? Själv?
Ha en mysig kväll!

Soulsister sa...

Men jisses så smart lösning! Ska ta mig en tur till rusta, inte för att sonen sover i vår säng men kompisar kommer titt som tätt o sover över hons honom!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)