.

.

måndag 18 oktober 2010

Ja så var det måndag

och jag har lovat mig själv att jag skulle lägga ut veckans mat dagbok, men det tar emot, det har hoppat in en del onyttigheter, så tänkte jag att jag skiter i att lägga ut den, med då försvinner ju den piskan så jag får stå mitt kast nu och skämmas.

Måndag:
Frukost:1ägg
Lunch:Spenatsoppa,ägg grillkorv
Middag: Köttbullar, sallad gräddsås och lingonsylt

Tisdag:
Frukost:2ägg
Lunch:Spenatsoppa,ägg grillkorv
Middag:2 tacos, 10 chips, 2ginotonic

Onsdag:
Frukost: 1ägg
Lunch: Spenatsoppa med ägg och grillkorv
Middag: 2köttbitar och sallad med creme de balsamico
Extra: Kaffe 1 91an glass

Torsdag:
Frukost:1 ägg
Lunch:Spenatsoppa med 1 ägg 1 korv
Middag:Bruna bönor och falukorv
Extra: 2 korv med bröd till mellanmål på jobbet

Fredag:
Frukost: banan och äppelpaj
Lunch:Tacos utan bröd eller chips
Middag:Svampsoppa
Extra slät bulle och varm choklad 91an glass

Lördag:
Frukost:2ägg
Lunch:Spenatsoppa 1 ägg 1 korv
Middag:1 tacos

Söndag:
Frukost:1 ägg
Lunch:2 pannkakor med sylt och grädde
Middag:Lax ärtos sparris hollandais sås
Extra 2 munkar

Det blev ingen powerwalk i dag vaknade och mådde fortfarande dåligt och jag tar Helenas råd att vila så jag iaf orkar gå och jobba sen, känns så trist och deprimerande nu när jag kommit i gång.

1 kommentar:

Mamma Stina sa...

Sv: Hej! Ja, det är jättekul!
om du har mailat mig så får du gärna göra det på nytt för min dator gick sönder i helgen och alla gamla mail ligger instängda där....
Kram =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)