.

.

fredag 15 oktober 2010

Inget fredag mys

Idag känns ingenting bra, hemskt trött efter att ha sovit dåligt i natt pga bråket med Micke låg och vände och vred mig och tankarna malde i huvudet, ont i halsen och huvudet har jag också vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det beror på att jag rökte massor igår kväll men också i natt (för att lugna nerverna). Jag röker näst intill aldrig men så for jag är ledsen eller arg röker jag massor.
Jag hade t.om glömt bort att det är fredag idag, ända till jag började fundera på vad det är för dag i morgon och kom på att vi är lediga och att det betyder att det är fredag idag, jag åt varma koppen svampsoppa till middag och killarna fick ravioli, riktig fredags lyx.......
Nu ångrar jag att jag inte har fixat något shysst fredags mys, räkor och vin eller något liknande lite levande ljus och mysa när killarn somnat men när jag stog där i affären ville jag bara gå hem och dra täcket över huvudet så därför blev det denna LYXIGA middag.
Ja hoppas ni har det mysigt iaf
Ha en riktigt trevlig kväll så hörs vi i morgon och hoppas den dagen blir bättre Y

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)