.

.

lördag 30 oktober 2010

I dag ska jag äta pommesfrites till middag för första gången på ca 3 månader

Inte illa va??
Jag sitter faktiskt och längtar, Jag fortsätter med kolhydraterna, det har varit lika kul att inte banta dom här två veckorna som det har varit att banta innan.
Nu har jag ätit så mycket gott att jag inte ens e sugen längre på efterätter.
Men vi kör en maräng swiss i dag utifall att jag går tillbaka till GI nästa vecka då finns det inget att längta efter. :) Y
Eller sista tiden har det ju inte varit någon bantning eftersom jag inte minskad i vikt förrän jag började med powerwalksen hela 2 veckor lyckades jag innan jag blev sjuk.
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med måndagen jag riktigt längtar efter att gå ut och gå igen men vet inte om det är dumt att sätta igång på måndag när jag varit sjuk i 2 veckor?? vill ju inte bli dålig igen :(
Har inte riktitigt bestämt mig än hur jag ska göra i fortsättningen med maten om jag ska köra GI eller äta som vanligt, det som får mig att vela är att jag ätit massa kolhydrater och äppelpaj och chokladpudding dom här veckorna och inte gått upp ett gram, men tidigare har jag ökat och ökat.
Svårt att veta vad jag vill tycker jag.

1 kommentar:

Soulsister sa...

Se till att ge kroppen bra med näring nu när du varit sjuk, testa o se hur det känns när du går ut o går, o öka därefter tempot om det känns bra.

kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)