.

.

onsdag 29 september 2010

Vår dag idag

På förmiddagen var vi hos mormor och morfar och lekte och prov satt morfars motorcyklar i garaget :)




Och på eftermiddagen gick vi ner på fotbollsplanen och spelade fotboll och Tuffs var med till en början och spelade han med men sen gav han upp och satte sig i mitt knä och tittade på. Sen gick v hem och lagade middag, killarna åt pyttipanna och ägg och jag åt lax, hollandaissås, ärtor, sparris och stuvad spenat.

Nu är jag så mätt så tyvärr mår jag illa.

1 kommentar:

malin sa...

Hej! Guud vad glad jag blev att du gillar min blogg. angående spindelmannen dräkten så har Elton faktiskt ärvt den av min lillebror så den är köpt någonstans på 90talet.. ;)
Den han lär sig alfabtet med är en datorn som finns på BR. ;O) väldigt bra måste jag säga.
gillar din blogg också. hit kommer jag igen! ;)
KRAM

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)