.

.

onsdag 29 september 2010

Vad är det här för dag ?!?

Ja ja vet att jag har namnsdag men.....
Jag fick en jätte vacker blombukett med blom bud av micke på kvällen när jag stog och lagade mat, (en så liten sak som gjorde mig så djupt lycklig, blommorna var så vackra och saken i sig värmer mitt hjärta) och så.........


Jag tog in posten och vattnade blommorna åt grannen när dom var i Turkiet så träffade jag dom idag och jag fick en jätte ask Merci och Robin och Leo fick varsin smarties godis med leksak, helt otroligt jätte snällt, så jobbigt var det inte att ta in posten och vattna blommorna.
Vilken dag :)



.

1 kommentar:

JSwalander -Foto & Bloggdesign sa...

Hej, Hur är läget med dig? :) Har lite erbjudanden som du kan kolla in på min blogg om du vill.

Vill du ha en ny personlig bloggdesign till ett billigt pris hos Blogg.se? Läs mer här:
http://jswalander.blogg.se/category/bloggdesign.html

Har även igång en tävling på bloggen där du kan vinna tandblekning, vill du delta? Läs mer här:
http://jswalander.blogg.se/2010/september/tavla-om-ett-tandblekningspaket-fran-easewhit.html

Ha en bra dag, Hoppas vi hörs :)
/ JSwalander - Foto & Bloggdesign

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)