.

.

tisdag 28 september 2010

Taco Tisdag.



Idag har vi taco tisdag, det var länge sedan men jag är periodare med all mat och så resonerade jag så att det ändå är ganska nyttigt, köttfärs, grönsaker, cremefraich ?? Tror inte att det blir någrq chips men däremot ett bröd men om man räknar jag har inte ätit en enda kolhydrat på hela dagen och hur mycker kan ett taco bröd innehålla??
Killarna åt också tacos och var sålyckliga för det är ganska sällan dom äter det, jag äter ju det efter att dom gått och lagt sig även så ikväll med ett glas gin och tonic massa levande ljus och Gone baby gone som jag spelade in i går.

Jag fick jätte vackra rosor av mamma eftersom jag har namnsdag i morgon, rosor är ju alltid välkommet :)

1 kommentar:

Katrin sa...

Mmm, tacos.. nu längtar jag ännu mer efter kvällen ;)

Söta barn du har också, med fina namn ;) Jag har ju också en Leo här hemma =)

Hopaps ni får en mysig fredag nu!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)