.

.

lördag 11 september 2010

Lekslottet i tumba

Vi har varit med Micke och Emma på Lekslottet i Tumba, ALLTID lika kul, ÄLSKAR det stället.
Ett riktigt måste för alla er som inte varit där.
Önskar att jag hade varit frisk så jag kunnat leka mycket mer med Robin och Leo, orkade en 3-4 vändor i ruchkanan sen var jag svimmfärdig och var tvungen att gå och sätta mig, undra vad man ska göra för att bli frisk någon gång.?.

Tänk att världens modigaste Robin vågade åka den här. Låter säkert konstigt föra alla er som inte vet att ALLT gör honom skräckslagen Han åkte faktiskt fyra eller om det var fem gånger en gång blev han ledsen på "dumma" Emma för att hon släppte honom så han kom ut på mage, det var tydligen JÄTTE farligt, men sen provade han en gång till men han tyckte det var för mörkt. Och det här röret är mycket längre än det i Länna, på Lekvegas. Men jag är stolt som en tupp och tycker han var jätte duktig.

Vi alslutade dagen med att åka och äta lunch på Sibylla så nu behöver vi inte äta på en vecka.

1 kommentar:

"novala" sa...

Fototävling på bloggen! Om du vill vara med får du gärna ta en titt ;)

(förlåt om du bara tycker att detta är jobbig reklam, i så fall får du ta bort kommentaren...)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)