.

.

torsdag 30 september 2010

Jisess

Var det kallt när ni vaknade i morse?

Jag sa faktiskt näe högt för mig själv när jag greppade att det faktiskt var ett minus tecken framför 2,5 C.

Men samtidigt kände jag den barnsliga förtjusningen minusgrade- vinter- overaller- snö-jippie, fast jag fattade ju att det inte var vinter men kan inte rå för kännslan :)

Fram med overallen till Leo och nya tjock tröjan till mig, det är en alldeles speciell kännsla när man för första gången får använda ett plagg man köppt när det inte var säsong för det. Eller hur??

I går frös jag som en galning och idag tror ni inte jag höll på att svettas ihjäl i solen påväg till jobbet ? Så typiskt Aldrig rätt kläder.


På kvällen myste vi allihopa i soffan, perfekta plåstret på min sårade och besvikna själ. Känner mig som en idiot för att jag låter mig såras så fruktansvärt istället för att fokusera på de fantastiska killar som finns här hos mig.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hej !
Allt bra med dig ? Något skoj planerat till helgen ?

Är du sugen på längre ögonfransar så passa på att tävla om fransnäringen RevitaLash på min blogg. Lycka till !
kram

Anonym sa...

Ja fy det var svinkallt hos oss också, dax för viter jackan.
Ann

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)