.

.

lördag 25 september 2010

Jag har ätit grilla kött med sallad och creme de balsamico och dricker gin och tonic och njuter av livet just nu.

Jag har planterat ljung i krukor och balkonglådor (länge sedan jag köpte dom men jag är inte särskilt snabb inte) så nu är det höst vackert på både balkong och altan.
Finns det något bättre än att njuta av vackra blommor på vägen in till ytter dörren??

Min kamera gick sönder helt plötsligt i ishallen, inte så jag tappade den eller något utan när man startar den så åker inte objektivet ut och det står bara starta om kameran och det har jah provat en så där 1000 gånger.
Jag kan inte leva utan en kamera.

2 kommentarer:

Mariette sa...

Sv: ja, tänk om du skulle råka lämna ut något "pinsamt" om sambon ha ha ha.

Hmmm, det kan ju jag göra utan att min sambo vet... hmmm...vad ska jag börja med...? =)

charoline sa...

ljung är så sjukt fint att färglägga med i trädgården!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)