.

.

onsdag 22 september 2010

Idag har vi varit hos mormor och morfar och ätit kakor och drukit explorer. känndes lite konstigt att ge till sina barn även om jag visste att det var hemma gjord svartvinbärs saft i, hade hon ingen annan flaska??

Robin har provat Datan för första gången och bara älskade det, först satt han och morfar och tittade på kort på honom och Leo och det tyckte han var suveränt den lilla egoisten. Sen låssades han skriva på datan som jag brukar skriva och då öppnade jag ett word dokument till honom så han fick sitta och skriva lite.

Sen kom jag på att vi kan ju skriva ut massa ord, han brukar fråga mig hur ser mamma ut eller Robin eller pappa osv, så der gjorde vi och morfar tog fram laminerings maskinen och så här fin blev det.


1 kommentar:

Fröken M sa...

hemgjord saft är väl det godaste !! ha en toppen dag :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)