.

.

måndag 20 september 2010

God morgon Sverige

Känns inte särskilt annorlunda idag, Mycket väsen för ingenting kan man säga, vet inte om det blev bättre eller sämre?? Nu är det bara 4 år till nästa gång.
Måndagen hos oss bjuder på dimma humm?? Snart är det dags att sätta igång med alla de daglia ting vi måste göra.

  • Klä på oss.

  • Gå ut med tuffs.

  • Lämna kilarna på dagis.

  • Handla.

Sen kommer mamma hon har varit och köpt ett par stövlat till mig, och jag är faktiskt jätte nervös för jag vill ju så gärna ha dom, dom är precis i min smak en vardags stövel men med en liten klack så den känns lite snyggare, men jag har SÅ tjocka vader så det finns i princip inga stövlar jag kan ha, men hon har mätt och mätt och tror att jag kan ha de här så det är precis som julafton i dag. Vi får väl se lite senare hur det gick :)

7 kommentarer:

lovisa sa...

fina stövlar :)

mathias sa...

Hej!

Jag vill tipsa dig om 40% hos Ellos, gå in på min sida för mer info.
Mvh

Mizca sa...

Hej!
Jag känner så väl igen dig, undrar hur det kommer sig. Bor du i närheten av Borås?

Hanna sa...

Jättefiina stövlar!
Jag har precis samma problem! Älskar stövlar men mina fotbollsben är i vägen för det mesta:p

Jenny sa...

Hej! Jo, jag tar mellanmjölk, kakao och ett sötningsmedel utan kalorier. Men inte så mycket sötningsmedel, Jag gillar kakaosmaken och vill inte ha det så sött! ^^

Sara sa...

Sv: Mmm, den är supergood! Hoppas du hittar den, för den är verkligen värd det (A).
Hur e det med dig förresten? kram!

Ida Maria sa...

Sv: Du har så rätt så, shopping is a girls best friend ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)