.

.

tisdag 14 september 2010

Gi lunch

Efter att ha lämnat killarna på dagis och hjälpt Leo med hans gympakläder, han var så glad över att ha gympa och idag kom vi ihåg att ta med shortsen också, gick jag och lagade några naglar som gått av, sen var det bara att stressa till affären och hem och slänga ihop lite lunch, idag blev det spenatsoppa med ägg och korv i si himmla gott. Jag har aldrig gjort det själv förut men såg det på icka och en färdig portion soppa kosta 50 kr och av ren princip tänkte jag aldrig, så jag provade hemma igår till middag och det blev jätte gott och är ju en jätte vra GI rätt.
Finns det någon mirakel kur mot förkylning?? nu har den hållt på i veckor till och från, jag blir galen.
Nej nu är det dags att åka och jobba blev inte mycket gjort hemma i dag inte.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)