.

.

torsdag 9 september 2010

Alltid förkyld....

Vaknade i m orse så nedrans förkyld igen eller vadå igen här kan man vara glad om det går en dag som man INTE är förkyld.
Ligger i soffan med datan alvedon och te, kunda göra så mycket nyttigt just nu som vika tvätt, bädda rent i killarnas sängar, tvätta fönster för att att i rejält (men dom e inte vackra nu när solen liggger på) men istället ligger jag här och vilar för att kunna gå och jobba sedan, har tänkt att om jag inte började 13 så skulle jag vara tvungen att sjukanmäla mig jämt, nu kan jag iaf vila till 12, 12.30 för att orka eftermiddagen, lär nog vara död i kväll sen när jag hämtat killarn på dagis.
Dom är på dagis nu eller rättare sagt i skogen för det är torsdag och det är = skogsgrupper och därför lämnar jag dom 9 på torsdagar, som sagt ypperligt tillfälle att få lite gjort här hemma och lusten faller på hela tiden, men jag går och gör.... sen när jag kommit upp för trappan tänker jag herre gud måste tillbaka till soffan.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)