.

.

tisdag 21 september 2010

Ååååå jag har såååå mycket karaktär så jag håller på att dö.
Vet inte om jag är en idiot eller inte men......
I förrgår Marängswiss, i går marängswiss, idag lösvikts godis och snart laxrullar och vitt vin.
Vet inte omdet beror på min berömda karaktär eller att NÄSTAN ALLT mitt daller är borta, så då säger min förstånds handikappade hjärna ja nu äter vi nått gott, JA jag fattar att jag går upp igen då men planen är inte att det ska bli så här varje dag.
(Jag har också upptäckt att det stämmer det experterna säger att det är inte vågen men ska gå efter för jag har typ gått ner 1 kg senaste 2 veckorna men ändå så sitter inte byxorna tajt längre och som sagr mina love handels är nästan borta.)
Utan i förr går och igår hade jag mina unnardagar och i dag humm? :) firar jag att det är tisdag. (jag brukar alltid mysa med vin räkor tacos laxrullar ellr dyl. på tisdagar för att jag är ledig på onsdagar och det har varit så underbart mysigt att mysa på tisdagarn ochnu har jag varit förkyld i över en månad och därför int haft lust att mysa på tisdagarna men idag kom den där lusten så då tänkte jag att JAAA då kör vi lax, vin och en bra film, massvis med tända ljus överallt, riktigt tisdags mys.) Jag tror att filmen blir The Last Airbender, för nu har jag letat med ljus och lykta efter någon bra skräck film men nu kan jag inte hitta någon längre, nu har jag sett allt som är i min smak verkar det som.
Vad ska ni göra??? What so ever hoppas jag att ni också får en underbar mys tisdags kväll

1 kommentar:

sara - mamma till wilda sa...

äh, ibland blir det så. Nya tag igen bara.. Du som inte har så mycket på din kropp kan gott unna dig lite hihi

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)