.

.

söndag 15 augusti 2010

Värre och värre


Under dagen så har jag bara mått värre och värresnälla morfar är här och tar hand om barn och hund, nån måste ju gå ut med hunden och nån måste ju ta hand om barnen när jag är sjuk.

Robin och Leo har lekt hela dagen men Leo har varit lite jobbig, vilket har lett till en del skrik och lite gråt och sedan leker han så vilda och höljudda lekar ( säker resultat av att bara varit inne hela dagen och så har han säkert massa spring i benen) vilket fick mig att nästa börja gråta.
Så nu är dom i parken på baksidan och leker, jag hörde dom genom balkong dörren så jag gick ut på balkongen och lyckades ta ett kort när dom cyklade över fotbolls plan.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)