.

.

fredag 6 augusti 2010

Världens äckligate middag....


Kassler potatisgratäng och sallad och grönpeppar sås, var vad huset bjöd på till middag idag, eller bjöd och bjöd jag handlade och lagade maten själv men iaf, inte ett dugg GI jag vet men jag älskar ju potatis gratäng, men jag tinade en bit kassler från frysen och till att börja med så fick jag kasta 50% för det var senor och fett, så att det knappt räckte till middagen, vad är det för skit dom säljer??? Men sen kastade vi nästan allt ändå för den vart så torr så inte ens ungarna ville äta den. Så typiskt, kunde ätit någon nyttig GI mat istället för potatis gratäng och sallad...

Jag gav killarna varsin skål godis till filmen nu och jag var så frestad att bara tröst äta massa godis eftersom jag ändå "förstört" den här dagen, men nu börjar mitt absurda godis sug äntligen släppa så jag vågar inte äta något godis så jag håller mig till en kopp te istället

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)